hemma igen

Även idag har det varit en skön dag i stugan =)  Lite sämre väder dock, till och med en regn skur. Så det blev inget badande i dag. :( 

Vi åkte hem idag. Måste hinna tvätta några maskiner innan Dottern ska åka till England. Vi tog en sväng och handla innan vi åkte hem, där träffa vi A;s farmor och farfar =)  Varken vi eller Sambon ( och Stora sonen ) som jobbar hårt med målningen orka/hade tid för att laga mat så det blev en familjepizza med hem ;)

Trots att A va sur när vi åkte hem från stugan så blev han glad när ha kom hem =)  Har nog saknat pappan lite. Kul att komma hem till alla sina leksaker =)

Nu har vi myst i soffan en stund och det är dax att natta.



Här ligger A i dynlådan i stugan. Också ett ställe att "vila" på =)

Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

Är du intresserad av en ny bloggdesign så gör jag snygga designer efter dina önskemål. Kontakta mig för mer info om priser, om du vill se nått jag gjort m.m



kontakta mig gör du enklast via min hemsida eller mejl.



MVH

http://idatallhed.se

2010-07-24 @ 13:23:09
URL: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0