kalvar

Nu har jag semester =)  Härligt!

Började den med att somna en stund i solstolen ute, dock i skuggan ;)

Har bara tagit det lugnt idag efter jag kom hem från jobbet. Åkte runt och hämta Dottern som sovit hos mormor och morfar i natt för att hinna träffa sin kompis idag.

Stora sonen har också kommit hem. Han verkar ha haft det toppen på Getaway fetivalen i Gävle. Han har varit ute, han har bränt sig lite i ansiktet ;)



Det har kortet tog jag häromdagen när jag cyklade med Dottern till hennes sommarjobb. Det låg en "hög" med kalvar på en äng full av blommor. Så somrigt och vackert =)



Här har en av kalvarna blivit lite nyfiken vem det är som kommer och kollar in dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0