målarfärg

Gårdagen i stugan va härlig! Vädret va toppen. Vi tog en tur till Öregrund med båten. Tog ca 1 timme fram och tillbaka, alldeles för lång tid enlligt Sambon som har ny båtmotor högst på önseklistan ;)
Vi hade det mysigt A, Sambon och jag på vågorna =)
Mamma bjöd på god mat från grillen när vi kom hem, Tackar.

Dagen idag har vi gjort stan. Blev dock inget till mig :(  Hade plockat på mig massor på Kappahl och valt ut 3 ( ta 3 betala för2) men när jag stod där och fundera så kände jag nja, så det blev inget.....Men det gör inget finns en del i garderoben som måste plockas med så jag vet vad som finns ;)  Någon som känner igen sig ?  Fast visst kommer jag muttra och inte ha något att ta på mig när jag ska bort nästa gång ;)

Vi handla däremot en massa färg och sånt, så nu blir det fart på fönstermålningen igen =)  Blev även takfärg till köket där vi satte upp furutak utan att måla.....fråga mig inte varför .....men nu ska även mitt kökstak bli vit =)

A köpte en t-shirt med bilar på inne på Lindex. Han valde den nästan själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0