resa

Vi har haft en relativ lugn morgon om man tänker på att Dottern ska åka i dag. Hon har packat och jag har haft en "vakande" öga. Undra vem som är mest nervös över att hon glömmer något ;)  Pass, pengar och sånt ligger redan i handbagaget. Vet inte hur många gånger vi har varit tvugna att vända för hon glömt något viktigt ( eller mindre vikgitg;)

Det börja regna i går kväll och gör så fortfarande, hade visst kommit 2,8mm när Sambon va upp till svärföräldrarna i morse. Han och Stora sonen har hunnit måla fönster en sväng =)

A tycker det ska bli spännande att se flygplan. Vi brukar ofta se när dom flyger förbi här. Men har nog inte sett ett stort på "nära" håll. Tyvärr så regnar det även på Arlanda när jag kolla tidigare för vi hade tänkt stanna och titta vid utsiktsplatsen.


Kommentarer
Postat av: Therese

ja, den luktar supergott och jag kände mig lika mjuk som med den vanliga med persikodoft(de ska sluta helt och hållet med den nu)

2010-07-26 @ 11:56:42
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Petra Ahlsten

Gillar om det du skrivit! Trevligt att se en del schyssta saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0