snart semester =)

Gårdagen va en sån där dag med full späckat schema. Börja med att jobba, dock inte så länge. Sen iväg och växla lite pengar till Dottern som åker till England om 2 veckor (spännande). In och handla lite mat innan det va dax för att åka hem, väl hemma kasta sig på soffan i 3 minuter sen äta lite melon. Upp på cykeln och bort på grillat mums. En av våra kompisar fyllde år i fredags men jobba då länge så dom bjöd på gott grillat i går i ställe. Det tackar vi för, god mat och trevligt sällskap är aldrig fel =)
Kan säga att väl hemma stupa jag i säng. Men sovit oroligt....vi har haft det super varmt. Hörde något om tropisk natt men inte riktigt då ska ju temperaturen inte gå under 20grader på hela natten men i morse när jag kom ner vid kl6 va det "bara" 18grader.....

Hörde av Stora sonen i går och allt va bara bra. Skönt för en orolig mamma att höra ;)

I dag är det jobb på schemat igen, sista innan jag för semester. Som jag har längtat =)  Har 5 veckor, så länge har jag aldrig haft förr vad jag minns. Ska visserligen jobba helgen om en månad ( om jag inte lyckas byta bort den ;)   Vi har planer på att fixa fönstren, byta tak på sommarstugan gärna hinna göra om i tv rummet. En tur till småland är också inplanerad.....undrar om vi hinner ta det lugnt och bara vara någon dag också ?



En blomma som växer i dammen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0