blommor



A och jag har planterat lite blommor =)
Jag gräver och han vattnar ;)
Det är väl en bra arbetsfördelning.
Vi har lite kvar som ska ner innan vi kan hämta mera.
Finns fortfarande lite kvar hos svärföräldrarna
i deras växthus.
Känns lite tråkigt att dom beslutat sig för att det här är sista säsongen
 som dom har öppet för allmänheten att komma dit och handla.
Men vi ska få hem ett av dom mindre växthusen till oss
och det känns kul.
Så nästa år så kommer vi att sätta egna blommor och grönsaker.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är så roligt att plantera och pyssla. Jag önskar att jag hade en jättestor trädgård.

2010-06-11 @ 08:36:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0