God morgon ;)

Tror att det är både en och annan som har lite tungt när dom vaknar i dag. Själv så är jag på väg till jobbet =)

Vi hade en toppen dag med härligt väder igår. Lite stressigt förstås innan jag blev färdig ;)  Men du hade A fått en fin krans i håret med prästkragar och lite björk. Han har tur ( eller är det jag?) som har en stora syster som kan binda kransar=)  Blev ingen dans kring midsommar stången, A hade så mycket annat för sig och dansa nej det är nog inte hans greg ;)  Men en massa annat skoj gjorde vi. Därefter gick vi till svärföräldrarna som bjöd på en super god jordgubbstårta =)
Hem och sova en timme innan vi åkte på god mat ( och dryck för en del) hos en av våra kompisar. Vi hade så varmt och skönt och inga mygg så vi satt ute hela kvällen och hade det bra.
Jag gav upp tidigare än dom andra för att hämta Dottern i Öregrund där hon och några kompisar hafe tillbringat eftermiddagen/kvällen. Hem och i säng för att nu strax åka till jobbet....

Just nu ser det lite gråmulet ut men fin väder är lovat även idag och ännu bätre i morgon.

Ska leta upp plånboken och körkortet för om det är som vanligt så blir jag stannad i dag och får blåsa;) Har jobbat flera midsommardagar och det brukar vara standard. Bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0