jobba

Så där nu är det dax för min 4;e jobb dag av sex på rad. Jobba i sig är det ingen fara med, men tycker att det blir jobbigt att gå upp 4,45......och sen orka göra något på kvällen. Hinner bli rätt mycket tvätt och grejor överallt på 6 dagar trots att man inte är hemma under dagarna.....

Just nu uppehåll i regnandet men enligt vädersidorna när jag tittar på så kommer det komma regn även i dag :(  Men det är lika bra det då kanske det fina vädret kommer tillbaka när jag blir ledig på torsdag. Men då måste jag försöka hinna med en sväng till stora staden igen. För gjorde ett nytt försök på Guldfynd för att hämta Dotterns guldhalsband, men dom vet inte hur dom ska slå in "köpet" i kassaapparaten....

I morgon ska vi på födelsedagakalas =)

Kommentarer
Postat av: Vero

Ja, för egen del spelar det inte någon roll att det är så trist väder nu, men jag tycker det är tråkigt för barnen som precis börjat sommarlovet. Imorgon skall de till Grönan... Hoppas på iallafall uppehåll.



Ha en fin måndag!

2010-06-14 @ 08:45:42
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0