måndagsmorgon......

Ja man behöver väl inte skriva mer änså så fattar ni min känsla.....Till på köpet skiner solen......Jaja det blir nog bra jag är ju ledig i morgon ;)

Jobb som gäller i dag allstå. Ska bli kul va ju länge sen sist ;) Fast igår kväll kom jag i säng senare än brukligt och sen hade jag svårt att somna sista gången jag kolla klockan hade jag legat och snurrat en timme :(  Inge kul när klockan skulle ringda 4,30......till på köpet kom A in vid 4 så jag hade inte hunnit somna....

Är iallafall skönt att det nu är vanliga veckor fram till semestern. Håller också på att fila på en måndagslista så jag ska bli på bra humör. Om ni vill kolla in fler såna så titta in hos Jennyn. Där kommer det komma in massor under dagen, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0