måndagssol

Ojojoj ibland bara försvinner tiden i från mig....Blev en lång dag på jobbet igår så hoppa över att åka på kalaset. Åkte i stället hem och satte mig i solen en liten stund (ca30min) innan dom andra kom hem från Furuvik där dom haft en toppen dag.

Åt en massa rester innan vi slöa en stund. Sambon tog fram båten ur förrådet !!! Där den har stått åtminstonne dom 11 år jag känt honom....A blev eld och lågor han ville ut och åka direkt. Men den måste rengöras innan det kan blien tur, men kanske i helgen =)

Dagen idag har det varit jobb på mitt schema. Lite tråkigt när vi har fått några helt underbara sommardagar :(  Men men med lite tur så finns det flera såna här dagar, håller sig kanske ända till torsdag då jag är ledig ?

Nä nu dax att göra lite middag innan alla rasar in. Dottern har börjat sommarjobba i dag så nu ska det vara ännu en matlåda, suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0