onsdag

Vi fick lite körigt här hemma innan vi kom i väg....Jag ringde och kolla med polisen om det räckte för Dottern att ha det Nationella id kortet som hon hade när hon va till Frankrike förra året men icke när man ska till England behövs det pass....Så då blev det bråttom, fixa fram ett papper från polisen som hennes pappa kunde skriva på ( vi är vårdnadshavare bägge två), som tur va jobba han eftermiddag så han va hemma.
Sen iväg till polisen innan jobbet för min del. Som tur va han vi dit innan lunchen hade inte varit kul att behöva sitta utanför och vänta när man egentligen skulle vara på jobbet.  Dottern tyckte jag hade snälla arbetskamrater som sa att det va ok för mig att ta ut en komptimme så jag kunde fixa passet åt henne. Det tycker jag också att jag har. Vi har ju kunnat fixa det lite senare hon ska ju inte åka förrän i slutet av juli men på måndag börjar hon jobba så då hade det blivit ännu mera fixande än idag.

Annars har det varit en helt vanlig dag på jobbet. Avslutat några patienter som jag hoppas och tror klarar sig utan min hjälp med tandborstningen nu ;) Ja inte tror jag att min arbetsinsats är "livsvgörande" precis ;)  Hade också förmånen att träffa några 5åringar som jag fick räkna tänderna på =)  Känns som jag har ett toppen jobb =)

Stora sonen har varit hemma i kväll så vi har hunnit träffas en liten stund. Han åker tillbaka till sin pappa i morgonbitti med Sambon. Fortfarande en massa som han ska hjälpa sin pappa att flytta, eller kan det vara att det är lite "slappare" där en hemma hos mig ;)  Jaja han är stor nog att "sköta" sig själv. Lät som han skulle komma hem igen i mitten på nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0