regn och träskor

Blev en lång dag igår...När vi väl kom hem stupa jag isäng. Är inte van att jobba och åka och hämta barn på nätterna.....Men nu känner jag mig lite mera utvilad. Men nu är det dax att åka och jobba igen. Min andra dag av sex på rad, så det lär bli tunnt med inläggen nu ett tag :(

Regna hela dagen i går och så har det fortsatt i natt har det vräkt ner. Och det är fortfarande så. Lär bli både gummistövlar och regn kläder på om man inte ska bli blöt på vägen till bilen ;)



Här är en bil på mina favorit skor just nu =)  Ja inte idag då förstås när det regnar ;)  Moheda toffeln är något stora i storleken så gå ner ett steg om du inte kan prova innan köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0