solskenslördag

Hmm inte mycket skrivet i går heller :(     Kan bara skylla på det fina vädret =)  Jag bestämde mig för att bara sitta i solen och läsa och göra ingenting idag, tyckte jag va värd det ;)  Jag blev till och med lite röd =)   Fast som vanligt gjorde jag lite sånt där vanligt, tvätthäng och sånt ;) 
Skjutsa Dottern till hennes skjuts för hon va på Opera igår med sin kör. Det hade varit häftigt sa hon i natt när jag hämta henne. Dom hade sett Macbeth.

A och jag va på kalas på kvällen. Där blev vi bjudna på grillat, mums. A lekte med dom större barnen och hoppade stutsmatta. Tror det får lov att bli en sån även hos oss ;)



Denna fina blomma fick jag på Morsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0