trevlig onsdag

Det blev en lång dag i går kom inte hem förrän kl21. Fick dock inte allt uträttad denna gång heller :(  

Börja dagen på jobbet, det va länge sen så hade massor att ta igen. Sen va det dax för ett besök hos frissan =)  Härligt. Jag blev ännu lite kortare i håret än tidigare och nu färgades det mörkare än tidigare fick även några ljusare/rödare slingor i. Skitsnyggt om ni frågar mig ;)  Nu gäller det bara för mig att fixa till det på morgonarna så jag ser likadan ut varje morgon som jag gjorde när jag gick från frissan ;)

När jag kom tillbaka till jobbet va det dax att åka till våran arbetsledare för sommarlunch. Där hade vi det trevligt =) När vi ätit och njutit av all god mat och den läckra efterrätten.  Så va det dax för mig att träffa mina stora barns farmor för att leverera lite blommor som hon beställt. Det va länge vi träffades så vi tog en liten pratstund innan jag får vidare för att börja uträtta en massa ärenden. Bla byta Stora sonens kostymbyxor som vi fått hem ett par för små, lämna tillbaka skjortan jag köpte till A, hittat en finare och sen blev det till att handla en massa mat som jag ska fixa idag till morgondagens studentbjudning =)
Väl hemma landa jag en lång stund i soffan innan det blev dax för sängen =)

Dagen idag ska gå i matfixens tecken. Ska försöka hålla mig inne trots att solen skiner även idag och jag längtar ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0