100304

Igår när vi kom till dagis ( A börjar ju lite senare varannan onsdag) så hade dom springvasa där. Vi kom precis till blåbärssoppan =)  A hade en medalj med sig hem.

När jag kom till jobbet i går ringde dom från sjukhuset dit A skulle i dag. Det blir inget operation för A, dom hade fått in något som va "viktigare" så vi kommer att få en ny tid längre fram. Jaha bara att planera om, se till att vi får jobba istället för den planerade vaben vi skulle ha torsdag(sambon) och fredag(jag).

Så idag står det dammsugning och golvtork på schemat. Tror jag ska försöka hinna baka några kakor också för i går kväll när Sambon plocka fram en liten fika så fanns det bara köpekakor på fatet.

Hoppas även hinna med träningen i kväll som jag redan hade planerat bort eftersom vi inte visste när vi skulle komma hem från sjukhuset. Ska bli skönt att få åka iväg en sväng. Vi har visserligen ett riktigt busväder ute men hoppas kunna ta mig fram med bilen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0