100321

Skulle inte ha skrivit något om att jag ville ha en kort dag igår......Den längsta på länge blev det....Vi för statistik på bla hur många patienter vi har, mest i år blev det, 5 st mer än när det hade varit mest tidigare. Ja ni fattar. Så inte blev det någon storhandling för mig inte. Varken orka eller kände att jag hade tid. Väl hemma så bjöd Sambon på mat och sen va det bara att åka iväg på kalas =)

Där va det en massa folk och trevligt. Barnen lekte och va sams nästan hela tiden trots att klockan blev sen. Som den traktor tokiga kille vi gratta fick han massor med traktorer både stora och små.

När vi väl kom hem sen ser jag att min underbare Sambo har städat och fixat hemma, det är kärlek det =)  Skyllde på att jag va så stressad innan att jag inte såg det då. ...

Idag är det jobb igen som står på schemat. SÄger inget om hur länge det "får" bli idag  ;)  Har i allafall inget som står på agendan när jag kommer hem ;)   Så det blir nog en kortare dag idag ;)

Skickar en massa Grattis till A;s  kusin som fyller 5 år idag, stora damen. Tyvärr bor dom så långt bort så träffar inte henne idag :(  Har skickat ett litet paket med lite olika saker i som jag hoppas hon fått.

Vi firar även lite här hemma idag för idag är dagen när vi bestämde att A skulle komma till oss efter en massa turer på sjukhuset med magen. 14 februari till den 21 mars 2007 är nog dom längsta veckorna i mitt liv......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0