härlig lördag

Vi hade en skön dag ute A och jag i går, Hann bli nästan 10+ ute innan han vakna =)  Badrummet städa jag själv men Stora sonen fixa maten, det blev tacos ;)

Idag har jag hunnit skjutsa Dottern till bussen, hon skulle gå på UngFöretagsmässa med skolan. Passa även på att handla och trycka fel kod i bankomaten. Hur korkad får man bli!?!?!  När jag fick medelandet att jag gjort två försök, varför gör jag det tredje?....,. Ja ibland blir man förvånad över sig själv....Har ju bytt bank och fått en ny kod (som jag visserligen har bestämt själv, men inte hjälpte det). Och minns den helt enkelt inte... har några olika som jag brukar växla mellan men ingen av dom funka :(

Har även hunnit en kort sväng hos svärföräldrarna i växthuset, härligt! Sen kom syrran med några av sina barn och mamma över på en fika. Syrran hade inte tid när jag fyllde ( i januari...) så hon kom i dag och lämna ett paket. Det va en fin burk att förvara thepåsar i. Fick även en påse med lösthe. A hade super kul med lilla storkusinen.



Nu håller älskade Sambon på att fixa middag. Det blir lite kinaplock =)  Friterade räkor och kyckling, och kyckling i satay(jordnöts)sås. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh, vilken god mat du fick i går. Det lät hur gott som helst med hemgjord kinamat. Muums!

Jag önskar att jag vore lite duktigare på växter, att så frön och plantor. Det är ju himla mysigt. Jag är tyvärr sån som går och köper färdigt och bara sätter ned i krukor lagom till vårsolen börjar skina. Däremot brukar jag vara nästan först på vår gata varje vår att få ut en kruka vårblommor på verandan framför ytterdörren och det känns ju i alla fall bra. ;)

Kram kram!

2010-03-28 @ 18:27:53
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0