ledig tisdag!

Ledig dag!  Och solsken ute = härligt!  Har lite vardagsmåsten som hänger över mig men hoppas hinna med en sväng ute också =) 

Känner mig trött i benen efter afron igår, vet inte om jag klev snett också :(  för jag fick ont i ena knät under passet också :(  Jaja vila tills på torsdag då det är dax för lite träning igen =)

Sambon har fixat med akvariet så nu är det på plats igen. Det är ett trekantig som han gjort själv för typ  100 år sen ;)  Det står bakom hörnsoffan i hörnet ( om ni fattar). Nu har han gjort en ny vatten rening, så det står ett till akvarium under det "riktiga" akvariet som vattnet strömmar igenom och blir rent i. Han har även målat glaset mot väggarna svarta så nu har det blivit ett annat djup. Ny sand har det även blivit, nu är det ett finkorningt sand ( typ blästersand).

Nä nu är det dax för dagens första tvättmaskin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0