måndag

Efter en heldag på jobbet är jag nu hemma och mellan ländar just nu i soffan.  Blev kvar lite längre än tänkt då jag börja prata med arbetsledaren strax innan hemgång. Vi har hemma funderat lite på om jag ska börja jobba lite mera. Härligt att få vara hemma med A så mycket som jag har varit men inge kul när lönekuvertet kommer :( När den ordinarie tandläkaren kommer tillbaka efter sin mammalediget så ska hon också vara ledig några dagar. Så jag fundera på om jag skulle ha lite barnpatienter i det rummet då. SÅ det va det vi börja prata om. Men under samtalet så kom vi fram till att det behövdes folk i receptionen också så hon undra om jag inte ville vara där. Så det kanske blir så till hösten. Fast har sagt att jag bara vill jobba en dag varann vecka ;)

Ska strax åka och träna idag blir det bara jag och Dottern. En av dom andra va sjuk och den andra ska jobba natt och hinner inte hem innan hon ska åka dit.

Här kommer lite bilder från förra helgen när vi va i växthusen.

  



Den här tror jag kommer bli en av mina favoriter i vår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0