måndagmorgon

Ledig måndag = kyrkis.  Vet inte om det blir så mycket barn där i dag, vet åtmintonne 3st som inte kommer.

Solen skiner ute men det är 10 minus, brrr. Hade tänkt gå en lång promenad idag innan all snö kom i går men nu så det blir nog tyvärr ingen :(  Som tur är så blir det box i kväll, så lite rörelse blir det i allafall för mig ;)

Idag ska det hinnas tvättas ( ja det gör ju maskin förstås ;)  och hängas en massa tvätt. För det börja ta slut med underkläder har jag fått höra...undra om dom andra inte vet var tvättmaskinen står ;)  Elle jag är egentligen rätt glad över att jag har fått tvätten på min lott ;)  Då vet jag att det blir rätt ;) 



 Har ni sett vilken cooling ?  Dottern tog kort på A häromdagen, ja innan han blev klippt ser jag ;)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Vilken söt liten cooling

2010-03-22 @ 09:55:43
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Jag tycker att kidney bönorna är goda

2010-03-22 @ 15:47:15
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0