solskenslördag

Lördag med solsken = härligt !

Jag fick sov morgon i morse, A skulle prombt ha upp Sambon. När jag satte mig upp i sängen blev A tokarg. Inte mig emot att få lägga sig igen men synd om Sambon. Just nu (eller det har varit en längre tid) så är det bara Sambon som gäller, Vad det en är fixa maten på talriken, fixa vällingen, gosa soffan ja allt så är det pappa som ska göra.

Har hunnit tvättat en massa tvätt som Stora sonen hade med sig hem från Falun. Även en förmiddagsfika hos svärföräldrarna. Där fick A en jätte fin tröja som farmor stickat med hem. A har massor med fina tröjor som hon stickar, nästan så vi inte hinner med att använda alla, tyvärr. Just nu har vi en favorit, en grå ulltröja i mossstickning (tror jag) super mysig under overallen nu när vi haft det så kallt. Och nej den stick inte. Jag har fått en tröja i samma garn och den är super härlig.

Jag och Stora sonen har fixat en smörgåstårta till kvällen då vi väntar på en lekdejt till A. Ska fixa något till kaffet också bara. Det behövs även plockas undan och städas lite i lekrummet så dom kan "stöka" till igen ;)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas du får en fin Söndag

2010-03-07 @ 09:27:21
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0