torsdag

Härligt!  Fick sovmorgon i morse. Kl7,15 fråga jag!?! om det inte va dax för mig och A att gå upp, ville ju hinna träffa dom stora barnen innan dom skulle åka =)  Hade lovat Stora sonen att om han ville ta min bil idag till skolan så skulle han få det. Men han trodde nog inte riktigt på det för han fråga i morse igen om han fick, självklart får han det. Första dagen till skolan efter nytaget körkort klart han får låna bilen ;)  Fast han har fått lite ärenden som han ska göra ut mig innan han kommer hem ;)  Han har sovmorgon så sitter nog nu vid datorn även han

Gårdagen bestod mest av jobb kändes det som. Åkte hemifrån strax efter 9 för att lämna A på dagis innan jobbet.  A va jätte glad över att komma till dagis, såg sin bästis och börja hoppa och stutsa direkt =) Kom hem vid 19,30 då kom en kompis och va med och åt upp resterna av tårtan =)  En massa tv tittande sen sängen.

Dagen idag består mest av en massa plockande ttror jag, tar aldrig slut på något konstigt sätt. Jobbar i helgen så försöker fixa det mesta innan så jag kan ta det lugnt då. Visserligen är ju dom andra hemma och gör en massa saker också då, men vi har olika prioreteringar så det blir inte samma saker gjorda ;)

  Har inga tulpaner på bordet nu men skulle gärna ha ett fång, får kanske bli till helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0