lite shopping blev det....

Liten sovmorgon även idag, ända till 6,35 =)  Men då blev det bråttom ner, för igår va vi in en sväng till Jula och där hade dom halva rea priset så A fick ett (eller det va två men vi har bara satt upp ett) fotbollsmål och boll. Så nu är det bara det som gäller. ( Priset va 49kr och målen är rätt så stora, lika höga som en 2,5 årig A, Måtten är B1650xH850xD850 mm.)


  Bild från www.jula.se


Vi köpe även en sak till mamman fast då på rusta. Ett träningshjul, vi har ett liknande som vi ibland använder på styrkan efter afroaerobiken. Och den tar verkligen död på min magen. Jag är en sån sort som lätt "fuskar" när det gäller magövningar, ja omedvetet då för jag vill  träna magen ;)  Men med denna är det alltid träningsvärk i magen ;)

 Bild från www.rusta.se

Fast jag har sagt att alla hemma hos oss ska göra minst fem "rullningar"/dag. Men vi får väl se hur det går med det ;)  Änså länge har alla gjort det, ja inte A då förstås fast han provar ;)
Priset på träningshjulet är 99kr och va ordinärie pris.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0