100509

Så är det söndagskväll. Dom stora barnen har inte kommit hem ännu men är på väg. I vanliga fall kommer dom hem så dom äter med oss.

Vi har haft en vanlig helg med lite pyssel och lite vila. Idag har Sambon som sagt fixat med staketet, virket som fanns räckte inte så ha va ut i skogen och högg ner mera =) Själv har jag strukit världen strykhög, ställde mig framför tv;n så det gick skapligt. Tycker annars att det är lite tråkigt. Men nu när man kan hänga yvätten ute igen så blir det mindre strykning för min del.
Jag har även rengjort A;s sulky som ska lämnas till lillkusinen i morgon. Då får vi ärva en papaplyvagn av dom som dom haft till lillkusinens stora syster ;)  Vi har inte använt sulky så mycket, haft den legat i bilen hela tiden.

Hoppas hinna en kort sväng och träffa syrran med familj som kom upp i fredags och bor hos mamma och pappa i morgon. Om inte annat så tror jag vi ska hinna träffas på tisdag :)   Ska bli kul att se hur mycket små kusinerna har vuxit =)



Mera blommor från växthusen hos svärföräldrarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0