100510

Tid upp:  4,30 min tidigaste morgon på mitt 14 dagars schema....
Frukost: Nu är det snart sommar, dax att börja med fil =)
Humör: bara bra =)
Gjort: duschat,ätit frukost, läst vad som hänt på FB och det va inte mycket
Träningsplaner: Har inte blivit något joggat sen i onsdag eftersom Dottern inte varit hemma och har lovat att vi ska jogga ihop. Men i dag så är det dax, 2 min jogg och 30 sek rask promenad är det på schemat i dag ;) ja 10 gånger varje annars är det ju ingen match ;)
Dagens ATT GÖRA: Hmm fönstren är fortfarande inte tvättade men nej inte dom i dag. Hoppas träffa syrran en snabbis =)
Ser på: Mest på skärmen men lite ut också och konstaterar att gräset börjar bli grönt.
Lyssnar på:tysnaden och lite fågelsjång
Läser: Inget men har planer på att börja på en ny bok i bilen som jag just nu inte kommer ihåg namnet på...
Bästa: Älskar min underbara familj
Sämsta: Lite avis på alla som har kort vecka denna vecka....
Barn: Alla sover ?
Väder; grått med lite blåa inslag
Dagens Citat, ordspråk; Njut av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0