armband, någon ??

Nu är det tävlingsdax igen ;)
Den här gången har jag hittat en bloggare från min kommun,
hon skriver två bloggar.
En privat och en där hon tipsar om saker som händer i kommunen.
Hon driver även en egen pärlbutik
vid sidan om sitt vanliga jobb.
Nu har hon en utlottning på sin privata blogg
där man kan vinna ett armband som hon gjort.




Nu kan du vara med och tävla om armband från Lica~Creative. Du kan titta på armbanden HÄR
Besök  Veros virriga värld och titta vilket armband Du vill vinna.
 


Kommentarer
Postat av: Therese

ja, det här med bilbarnstolar är svårt.. jag hade nog inte köpt en framåtvänd nu redan om jag var er.. kan ni inte ha den i framsätet då? där funkar den tom 25kg.. om ni inte har en cosmic s(som har ett stödben som sitter fast i stolen) då kan man ha den i baksätet längre.. ang vagnen så blir det nog så att vi köper en softy så vi kan ha i sommar i sthlm när vi är där.. den kan man ju ha kvar tills senare om/när vi skaffar fler barn också.. :) tycker inte om paraplysulkys själv, så rangliga haha

2010-05-07 @ 15:18:39
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0