eltandborste

Fortfarande osams med Stora sonen :(


Dagen på jobbet som fluortant har flytit på som vanligt =)  När vi va och fika på jobbet så va det en försäljare för eltandborstar där. Mycket finesser det finns som man inte vet man behöver ;)  Och självklart hade hon ett super erbjudande till oss som jobbade där. Vet inbte hur många eltandborstar jag köpt och trott att jag skulle börja använda men nja jag gillar min vanliga bäst =)  Men det är ju som sagt en vana vilken man gillar bäst. Man kan få lika rent med bägge om man som mig inte har något problem med händer och armar.





Nu har jag och Dottern varit ute på vår "joggskola", idag va det 1,5 min jogg och 1 min rask promenad * 10. Är en härlig kväll, dock lite kall men det va skönt att vara ute. Inte allt för tugnt så vi tror nog vi ska fortsätta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0