fredagshandling

Ingen planeringslista har det blivit ännu :(  Däremot så har jag hunnit 45 min med stavarna och en toning i håret =)
A och jag har varit ute en lång stund på förmiddagen. Då hann vi både kratta och spela lite fotboll ;)  Lite sandlåde lek också men det gjorde A själv, då satte jag mig i solen en liten stund ;)

Har just kommit hem från affären som jag passa på att besöka när jag skicka Stora sonen med bussen. I Österbybruk där jag handla har dom ett hembagarei som ni måste besöka om ni har vägarna förbi. Idag passa jag på att köpa bröd tills i morgonbitti, mums. I Österbybruk finns även en mycket fin och välfylld manuell chark. Det har ingen av dom andra affärerna som jag brukar besöka. I dag va jag nog hungrig för hitta en massa gott =)  Blev både skinka till morgondagens mackor, inlaggd sill och kyckling på spett + lite annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0