måndag

Idag kompar jag =)  Har ju studenthär hemma på fredag så idag och i morgon kompar jag. Det är väl tänkt att jag ska städa ;)  Och jo Stora sonen = studenten är hemma så vi plockar undan och stäsar hans stuga. Han är mottligt intresserad :(  Men vi kör i etaper så han inte ska tappa fart.

Jag skulle ju vara hos svärföräldrarna i morse och passa växthusen. Men dom kom hem mycket tidigare från kontrollen på sjukhuset än trott så jag hann inte dit innan dom kom hem.

Solen skiner men det är kallt ute, men är man inne som mig längtar man ut. Fast tvätten torkar snabbt och det är ju bra. Ska strax stoppa in dagens tredje maskin =)

Kommentarer
Postat av: Uttan

JA solen och värmen är här har letat på en kjol men ju vad vita benen är.....

Just nu packar jag husbilen det bär i väg några dagar.

Sååå skönt.

Lycka till med städningen.

Kramar!

2010-05-31 @ 14:46:24
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0