måndag

Dax för veckans måndagslista. Besök Jennyn för att läsa flera =)


♥   Mina barn även fast inte vi alltid är sams ( Stora sonen och jag har nu pratat)

♥   Roliga jobb där jag får utvecklas

♥   JAG har provat att jogga, det hade jag aldrig tror, få se hur länge vi håller på....
  
♥   Är så glad över att A;s dagis funkar så bra (åtminstonne det jag ser), jag va mycket tveksam till att han skulle börja på daigs istället för dagmamma som jag ville. Känner verkligen att jag får information och att dom "ser" honom och kan berätta för mig vad som hänt under dagen.

♥   Våren är här och det är så vacker ute med alla vitsippor

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, åh visst är det bara så underbart med alla vitsippor! Jag har redan börjat spana efter gullvivor, hihi! Kram Jenny

2010-05-03 @ 21:52:16
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0