mera fönstertvätt......

Äntligen börjar det närma sig slutet för fönstertvätt den här gången =)  Bara ett kvar men då vill jag ha Sambon med för hans dator står vid det fönstret risk att jag drar ut både en och två sladdar (som man visserligen kan sätta tillbaka...) Men det är skönt att ha något att "skylla" på ;) 
Man kan ju undra varför jag inte tvättar fönstren oftare, ja inte är det så kul men resultatet gör mig lyckligt =)  Härligt att se ut utan an massa smuts i vägen ;)  Nu vill jag köpa nya gardiner och sätta upp =) Men det får nog vänta ett tag åtmintonne i dom rummen som vi har planer på att fixa till. ÅH vad jag längtar =)  Just nu vill jag göra om alla rummen ;) Är i ett litet inrednings/pyssel/grejsa fas =)  Och det händer inte så ofta ;)





Har ju mina nya hjärtan med pärlor på som jag ännu inte hittat någon bra plats åt. Får sätta igång med "stor" röjet så kanske jag hittar någon bra plats.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är så roligt med nytt till hemmet. Man blir mer lockad till att hålla ordning och pyssla när man köpt lite nytt tycker jag.

2010-05-28 @ 06:24:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lindet

Hej!



Tänkte tipsa om tävlingar som pågår hos mig just nu.

Solskyddskläder från Sunmate, personliga kläder från Simply Colors, Nappar från Namnnappen och presentkort hos My Baby´s.

Om det låter intressant så kika gärna in hos mig och var med och tävla ;)



Kram Lindet

http://lindet.blogg.se

2010-05-28 @ 12:06:11
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0