Mora Träsk

Solen skiner idag med =)  Fast idag jobbar jag empass, men eftersom det är röddag i morgon så blir det bara jobb till kl17, skönt.

Idag vakna vi lite tidigare så vi åt frukost med dom stora barnen, kul. Hittills har A och jag inte gjort så mycket, duschat och tvättat en maskin tvätt och tagit rätt på det som hade torkat sen igår. Just nu sitter jag här och A "sitter" framför tv;n och ser på Mora träsk musikvideo. Så ni fårstår att så mycket sittande blir det inte han måste ju vara med och spela och sjunga ;)

 Har köpt några videor på loppis så vi har den "gamla" versionen.

I kväll är det dax för Dottern och mig att jogga igen. Nu är det 2,5 min jogg och 30 min rask proemenad *10  som gäller. Få ser hur det går....Sist märktes lite att vi inte varit ute på några dagar....Men nu ska det väl vara bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0