Nytt armband till mig =)

Japp jag har vunnit ett nytt armband =)  Så glad jag blir. Tack Veronica för det !

  Här är några som hon har i sin webshopp. Jag får välja något där eller så gör hon ett nytt till mig efter mina önskemål. Helt galet ju =)  Nu ska jag bara bestämma mig, inte det lättaste för velliga mig....
Hon har även en annan webshopp där hon säljer massor med olika saker från pysselsaker till presenter. Och hon har en butik i irl + att hon jobbar på ett "vanligt" jobb. Fattar inte hur människan orkar ;)  Jo höll ju på att glömma att hon även har två bloggar, en där hon är privat och en där hon skriver om kommunen där hon och jag bor. Så är det någon som ska till ostkusten i sommaren ( ja eller någon annan gång) så missa inte att besöka den och se vad som händer.

Uppdatering;  När jag kollar runt så ser jag hon har en blogg till..... Där hon skriver om vad som händer i pysseloch present bloggen.

Kommentarer
Postat av: Vero

Hahaha... oj vad du skriver. Jag kan rätta dig på en gång... jag har FYRA bloggar. fniss



Hör av dig till mig och vill du ha ett "eget" som jag gör till dig så säg till. Jag fixar det, tar lite längre tid, men det ordnar sig. Tid har ju jag gott om...



Har förstått att du bor i närheten, vill du jag skickar eller kommer du in och hämtar?



Ha en fin dag!

2010-05-25 @ 09:07:50
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0