torsdag

Hemma igen. Blev ingen tid i mellan klasserna men vi stanna på ett fik och "fira" att nu va det slut på skolbesöken den här terminen. Fast både hon och jag tycker det är kul. Nu fick vi ju en anledning att äta köttbullsmacka och chokladboll ;)

På vägen hem passa jag på att stanna och köpa present till kusinen M som fyller 4 nästa vecka. Ingen idé att åka till dagis ännu för då sover A och vill inte väcka honom och inte heller sitta och vänta så då passa jag på att köpa presenten.

När vi kom hem så stanna vi ute en stund trots att det fina vädret har försvunnit så va det rätt skönt ute. A gillar verkligen att vara ute han kan nog vara ute 20 timmar om dygnet tror jag =)

Nu ska jag hänga en maskin tvätt innan jag börjar grädda pannkakor. Har bestämt att idag blir det tunnpannkakor, det va länge sen brukar alltid göra ugnspannkakor. Klarar sig själv när man ska göra till många.....Men idag tänkte jag "fjäska" lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0