vinster

Något mera har blivit gjort idag, men inte mycket ;)  Kommer få panik på tisdag när "allt" ska vara klart.....

Nu måste jag börja fixa mig, och sånt kan ta tid ;)  Jag ska på "gympaavslutningsfest", vi ska ut till Änskär och äta en tvårättersmiddag och dricka gott ;) och så den obligatoriska kaffe och kakan på ;) Och som vanligt vet jag inte rikgitg vad jag ska klä på mig....Hade det varit strålande sol och 25 grader hade det inte varit några problem för en sån utstyrsel har jag i huvudet ;)  Men har är det grått och kallt och regnet hänger i luften....Enligt yr.no ska det bli 10 grader och sol bakom moln men regna just nu. Hoppas dom har lite fel och att det är varmare =)  På klart.se finns inte Ängskär med så har inget mera att gå på :(

I postlådan i dag kom en stor påse med skjortan som jag vann hos Sessanochprinsessan. Har tagit kort men hmmm har inte tid att ladda upp den :( Den är fin i allafall =)
På tal om vinster så har jag nästan bestämt mig för vilket armband jag ska välja hos Veronica. Har ni några förslag?
Just nu är det något av dessa som jag väljer i mellan.
 Visst är dom snygga?



Update; Nu har jag äntligen bestämt mig. Jag vill ha den med blått läder och silverfärgade pärlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0