fredag

Ser att jag inte skrivit något "personligt" idag utan bara en massa tävlingar jag hittat på olika bloggar =)

Blev inget matbrödsbakat för A och mig igår. Fick ut och köra Dottern istället. Så vi baka idag istället =)  Precis när vi bakat ut degen färdigt så kom kusinerna med deras mamma. Så vi bjöd på smörgåsfika när dom gräddats.


Vi tog sen en promenad. Härligt i det fina höstvädret =) A och jag forstatte att vara ute en stund när dom åkt, det va härligt att vara ute. Vi passa bland annat på att köpa ägg hos grannen. Dom har en massa maskiner och åkfordon som "måste" tittas och helst pillas lite på så det tar en stund att gå den korta biten ;)

Till middag blev det den obligatoriska tacosen =) Lika gott som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack för kommenatern:)



Ja, men det är ju härligt om de går åt, det är ett bra betyg till bagaren;)

2010-11-06 @ 09:37:28
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0