Galet mycket...

Så är det, galet mycket allstå =)  Hoppas ändå över smyckevisningen igår :(   Men är nu ledig några dagar nu så hoppas komma ifatt lite. Men sen har jag mycket hela november utan några lediga vardagar....+ en och anna helgdag jobbar jag ju också förstås ;)

Lovat A att vi ska baka matbröd också idag =)  Gullungen tyckte vi skulle göra det när han väckte mig 6,15 i morse men då va jag inge sugen på det ;)  Men efter frukost när vi vaknat till och fått på oss lite kläder så lär det bli lite bakat =)

Har även planer på att gå igen A;s kläder. Plocka bort smått och plocka fram lite vinterkläder. Har redan kollat att det finns overall och sånt som passar. Vi har visserligen sett en mössa på Kappahl som vi planerar köpa nästa gång vi är i Stan.

Den kommer att bli perfekt när vintern kommer. Mysig att knäppa under hakan så det blir ordentligt varmt vid öronen. Finns som sagt på kappahl till ett pris av 99kr.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hembakt matbröd är underbart, men kanske inte just den tiden på dygnet? ;)

Cool mössa! :)

Kram!

2010-11-04 @ 18:38:58
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Emma - Rock the blogg

Åå vilken fin mössa, den måste jag spana in också. Tack för tipset!

2010-11-06 @ 09:58:47
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0