magsjuk kille

Har så mycker roligt för mig så hinner inte riktigt "hänga" här så mycket som jag skulle vilja =)  Har massor med kort i kameran och det händer en massa roliga saker omkring mig men tyvärr räcker inte tiden till.....Men är i dag hemma med en magsjuk liten kille så kanske kanske hinner jag sitta lite här =)

Här snöar det och vi har fått ett riktigt fint vinterlandskap här ute i skogen. Hoppas A blir bättre under helgen ska då försöka ta ett julkort. Jag själv ska jobba (om jag inte får magsjukan också förstås....)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nej fy för magsjuka :-/ Hoppas det går över snabbt! Å ang badning så har luran just haft en period då hon inte ville bada, men vips vände det! Kram <3

2010-11-27 @ 10:31:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Usch för magsjuka! :( Hoppas lillkillen mår bättre snart!



Jag har lite samma problem för tillfället. Skulle vilja blogga, har massor att blogga om men hinner inte riktigt med allt. :)



Hoppas ni får en fin helg och första advent iaf!

Kram

2010-11-27 @ 11:40:56
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0