Måndagslista!

Kan inte hoppa över måndagslistan bara för att jag har för mycket för mig =)

Dessa saker/personer/händelser gör mig extra glad idag.

♥  Min kära Sambo som står ut med mig även fast jag inte står ut med mig själv.....

♥  Stora sonen har fått sitt "drömjobb", han ska "bara" på läkarundersökning och om allt går som planerat så börjar han innan nyår.

♥  L på jobbet som jag kan prata med allt om, som stöttar och peppar mig.

♥  Varit på Zumba idag och det känns bra, trots att jag missade förra veckan.

♥  Att A är en sån underbar unge, trots alla funderingar innan han kom.




Läs fler måndagslistor inne hos Jennyn. Passa även på att läsa hennes "braiga" blogg. Hon är även en av tre tjejer som fixar Mammablogg galan 2011


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min Essie-Tävling!

Under Onsdagen kommer vinnaren att ligga uppe på min blogg,missa inte att kika in....

Kanske blev det just DU?;)



NU har jag en NY tävling där du kan vinna en underbar plattång från Philips.

Var gärna med:)!



Kramar

2010-11-16 @ 00:44:37
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0