måndagslistan

Måndag igen och dax för listan =)  Hmm känner mig lite sliten men ska tänka efter lite extra så kommer jag nog på en hel massa saker som gör mig extra glad och positiv.


♥  Mina älskade "ungar" och underbara Sambo, vad vore livet utan er ?
 
♥  Vårt boende på landet, som just nu tyvärr resulterar i skyhöga bensinräkningar ( fy för alla bilresor överallt, men har man valt att bo på landet så är det bara att skjutsa hit och dit)
 
♥  Skollov den här veckan och jag har bara 2 arbetsdagar (enl schemat). Hoppas hitta på något kul att göra.

♥  Va på ett trevlig födelsedagskalas igår, träffa en massa härliga människor och åt tårta förstås ;)

♥  A bestämde själv att han ville vara utan blöja i går eftermiddag, gick sådär men det va ju första gången =)
 


Ni glömmer väl inte att kicka in hos jenny och läsa fler listor. Kanske hitta någon ny favorit blogg?

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja att bo på landet är en lycka, men inte de bensinräkninga det medför... Ha en fin vecka <3

2010-11-01 @ 09:02:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas att du får en skön och ledig vecka! Skönt att du bara behöver jobba ett par dagar. :)

Hur har det gått med dina Mary Kayplaner? Spännande! :)

Bensinen är verkligen för dyr, vi har ju två bilar som rullar ganska mycket...

kram!

2010-11-01 @ 13:34:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0