tisdag

Har inte blivit som tänkt ännu denna tisdag. Men har lämnat A på dagis och nu skjutsat hem Dottern från skolan so trodde hon va så pigg att hon skulle kunna gå i skolan i dag men inte. Jag är på väg till en kurs info kommer att komma lite sent pga Dottern men vad gör man inte för sina barn. Missar lunchen så sitter nu med två mackor och kollar av datorn, mail och sånt.

Hoppas hinna springa på Stan en sväng efter, tänkte äntligen köpa "min" jacka ;)  Har även funderingar på vantar och mössa till A. Vet inte om det blir den vi tittat på tidigare eller om han ska få någon annat. Ja vi får se vad jag hittar ;)

Har "ledigt" i kväll iallafall, hoppas hinna sitta i soffan med Sambon en stund och inte bara göra en massa "måsten"....


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min Goodiebag Tävling! Onsdag kommer vinnaren att ligga uppe på min blogg. Missa inte att kika in!:)



Kram

2010-11-09 @ 18:00:49
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0