7 saker om mig


Jag har blivit utmanad av Att ha det gott

Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg.
Tacka och länka den som du fått utmaningen av.
Skriv 7 saker om dig själv.
Skicka vidare awarden till sju personer.

TACKAR Carina för utmaningen, länkat har jag gjort här ovanför.


Hmm inte det lättaste att hitta 7 saker att berätta om sig själv som man vill att alla ska ha "tillgång" att läsa ;)


1. Gillar att baka matbröd, gör det dock för sällan....
2. Tycker om att köra bil
3. Gillar böcker, tyvärr tar jag mid sällan tid att läsa....
men lyssnar alltid på böcker i bilen när jag åker själv
4. Hade fyllt 41 när sladdisen A kom
5. Läser helst ALLT som står i en tidning,
 vilket resulterar i en stooor hör med tidningar
 som ligger och väntar på att bli färdig lästa....
6. Tycker att det är skönt att få vara ute och skota snö
7. Börjar bli mer och mer lika min mamma,
älskar att "luffsa" runt i morgonrocken alldeles för länge ;)
Kommer igång att "göra nått" när dom flesta är klara....

Skickar den dock inte vidare då den redan har varit runt i de flesta bloggar jag läser
men om DU vill anta utmaningen så gör gärna det.
Skriv gärna en kommentar och berätta så jag får läsa =)


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Kul att få veta mer om dig

2010-11-21 @ 13:45:56
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0