101014

Har nu varit uppe i drygt en timme och sitter nu och äter frukost. Svart ute men några plusgrader på termometern. Det här är en av mina bästa stunder på dagen. Tyst och lugnt och bara jag vaken. ( eller Stora sonen är ju ute och kör tidningar men ingen vaken hemma ;)

Dagen (och gårdagen) består av förmiddagsjobb. Kul att vara tillbaka på jobbet efter att ha varit ute som "fluortant" i två veckor. Blev erbjuden att gå en fortbildningskurs inom receptionsjobbet. Superkul tycker jag, att dom vill satsa på mig =)  Det va ju inte så många år sedan som jag fick gå mer utbildningar inom barntandvård ( fluortanteriet bla).

För övrigt flöt gårdagen på som vanligt med en massa tvätt och plock när jag kom hem. Hmm kasta inget ;)  Men passa på att tvätta ett fönster bla =) 

Hade svårt att bestämma mig om jag skulle se "Arga snickaren" eller "Bönderna" då jag upptäckte att dom gick samtidigt på tv;n. Blev bönderna i går pga speeddateingen. Men nja vi får se vad det blir nästa vecka. Någon som har koll på om/när dessa programm går i repris?




Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag gillar också ensamma mornar

2010-10-14 @ 07:59:20
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min AUSSIE-tävling! Idag eller imorgon kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Kanske blir det just DU?Snart kör jag igång en NY spännande tävling med hårprodukter från TRESemmé´! Missa inte att kika in hos mig så du inte missar något!



Kram & Trevlig Torsdag!

2010-10-14 @ 11:57:33
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0