Bara barnmässa biljett

Igår kom min biljett som jag vann hos Engla till Bara barnmässan. Trodde jag ju inte skulle få någon då jag har haft det svårt att få iväg mail till henne utan att fått tillbaka dom. Så tyvärr har vi bokat in annat i morgon då vi tänkt åka. Idag jobbar Sambon och på söndag ska vi på bröllop. Så nu undrar jag om det är någon som vill ha min biljett ? Men ni måste i så fall kunna hämta den här hemma hos mig....Jag bor mitt i Östhammarskommun, längs väg 290. Tyvärr finns det inte så många bussar som stannar här :(  Så egen bil är ett måste.




Biljetten gäller allstå denna helg så tveka inte om du är intresserad. Lämna en kommentar och skriv in din mail adress så hör jag av mig så fort som möjlligt. Även fast inte jag kanske inte kommer att vara hemma i morgon så finns det alltid någon som kan lämna ut biljetten om du vill hämta den i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0