Buffé

Nu känner jag mig duktig! Har just kastat Ica´s Buffé tidnignar sen julen 1995 ( första nr) till nu i pappersinsamlingen. Tror dock att det fattas 1-2 nr.
Tror att åtmintonne några av er som läser vet att jag är en samlare av stora mått. Men har nu bestämt mig för att försöka bli av med lite skit....Dagen skräp blev allstå en stor hög med gamla tidningar som jag inte har bläddrat i mer än när dom kom ( en del allstå snart 15!!år sedan). Då fanns inte datorn i var mans hem och då sparde jag dom för recepten skull. Idag hittar/läser jag nästan recept på nätet.

Någon mer som har gamla tidnigar i gömmorna ?

 Bild lånad från nätet.




Update;  Har fortsatt i samma stil. Kastat och sorterat. Känner mig så nöjd. Hoppas nu bara att jag forsätter att kasta. Skulle ju vara skönt att inte ha allt för fullt i köks skåpen. Nu börjar ju Stora sonen och Dottern bli stora, kan ju lägga undan lite som dom kanske vill/behöver ha när dom flyttar hemifrån. Har ju svårt att kasta sånt som är helt =)
Är ju inte sjuklig samlare ;)  Vi har plats och ser golven här hemma ;)  Ifall det nu va någon som undrade ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är precis tvärt om, kastar så mycket som möjligt och gillar inte en massa saker som ligger.

Tur att man är olika. ;)

Visst känns det bra efteråt i alla fall, då du rensat lite?

Kram!

2010-10-12 @ 20:36:51
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag har en massa veckorevyn, glamour, cosmopolitan, topphälsa och iform som ligger och skräpar. Dock inga så gamla som 15 år. :-)

2010-10-13 @ 07:45:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0