ledig torsdag

Ingen vidare sovmorgon trots att jag jag är ledig....A bestämde sig för att det va läge att gå upp strax efter pappa, strax efter 6. Jag hade tur och fick ligga till 7 i allafall =)

Vi har tagit det lugnt på morgonen/förmiddagen. Ätit frukost med Dottern, duschat med A och pratat med Stora sonen ja så har det sett ut. Strax ska A, Stora sonen och jag åka en sväng. Stora sonen ska hjälpa till med ett eljobb vi andra ska besöka mamma/mormor.

Har annars inte så många planer för idag. Några för dom lediga dagarna men inget som måste göras just idag =)


Kommentarer
Postat av: Richardvilje

Thanks, keep up the good work.

2011-11-14 @ 10:03:33
URL: http://richardvilje.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0