lördagsmorgon

Gårdagen flöt på bra. tog ut 2 timmar komp, så kom hem och kunde äta i lugn och ro innan gästena kom. Snälla svärmor hade bakat en super god tårta =) Sambon fick många fina paket, ett som inte va inslaget är ett körsbärsträd som ska planteras innan frosten.

Idag är det akuten jobb som gäller, tror det kommer att bli en lång dag :(  Ska när jag är färdig ta med en kompis hem som va på firmafest igår och är smart nog att inte köra hem så jag skjutsar hem honom ;)  Eftersom vi bor i "skogen" utan kommunikationer så brukar han bo på hotell när det händer något i "stan"  ;)

Sambon ska i kväll ut på svensexa så jag har som plan att hinna läsa i fatt en massa bloggar =) Men får se kommer något av dom stora barnen och sätter sig i soffan och vill se på tv sitter jag nog med dom ett tag =)  Vi har haft så mycket för oss den senaste tiden så det känns som vi inte har hunnit träffats ordentligt på länge. Men tror att det snart kommer att lugna ner sig.

Fick igår bekräftat att jag blir långledig i jul = härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0