måndag = lista

Japp nu är det måndag igen och dax för en pepplista =)

♥  Måste börja skriva min härliga barn och älskade Sambon, va vore jag utan er ♥

♥  Vi ska på bröllop i helgen, ska bli så kul.

♥  Fick tyvärr inga biljetter till Bara barn mässan som jag vann, gick inte att skicka mail med min adress....fick bara tillbaka dom...Men är lika glad för det nu får vi hitta på något kul att göra hemma istället =)

♥  I morgon ska Stora sonen på sin första arbetsintervju, håller alla tummar som går ;)

♥  Ska strax iväg och äta kanelbullar? hos A;s lillakusin som fyller 2 år idag.

♥  Blir en tur till Stan med Sambon i morgon, vi ska handla en skjorta till A och sen ska Sambon få köpa sig en födelsedagspresent, just nu verkar det bli en leksaks helikopter, hmm han fyllde 42 ;)

Besök Jennyn för att läsa fler listor!

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

håller tummarna för sonen

dotter har fått extra jobb på Nikis lekland

2010-10-05 @ 09:59:22
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0