morrn

Usch och fy idag är jag trött......Som tur är så jobbar jag bara i morgon sen börjar min helg ;)

Gårdagens zumba va superkul men ack så svårt att få till det med bena och all rumpvickning ;)

Fick igår veta att det är föräldramöte på dagis idag. Så hinner knappt hem förrän vi ska iväg. Hade tänkt hinna bada A för i morgon är det dagisfotografering =) Och då måste han ju se lika fin ut som han brukar men det kan bli lite körigt....

Minns ni matbrödet A och jag baka i söndags? Hmm dom smakar ingenting....baka utan recept är inge bra, jag glömde ha i saltet....att det kan göra så mycket för smaken.



Har ni sett vilken fin spindel jag lyckades få på bild härom veckan.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har också märkt att salt, eller egentligen bristen på det, gör stoooor skillnad. Ha en trevlig kväll :)

2010-10-19 @ 21:14:28
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0