onsdagens

Tid upp: 4,45 stutsa jag upp, eller kanske inte riktigt ...
Frukost: Te och äggmacka
Humör: på topp =)
Gjort: bara sånt där måste som plockat ur diskmaskinen och laddat tvättmaskinen....
Träningsplaner: på måndag....
Dagens ATT GÖRA: jobba sen ta det lugnt( säger jag nu men finns stor "risk" att det blir full fart i kväll också;)
Ser på: pingu ;)
Lyssnar på: A som berättar vad som händer på Pingu
Läser:  Hmm har en ljudbok som sitter i bilen, fast inte lyssnat på länge då Sambon och jag har "bytt" bil ett tag...
Bästa: i morgon är jag ledig = hoppas få sova längre än 4,45....
Sämsta:  Inget sånt, så skönt =)
Barn:  A ser påPingu, Stora sonen kom justy hem från tidningsturen och Dottern sover.
Väder; Svart ute men skapligt varmt, +5,6 

Kommentarer
Postat av: Kristine

Hej!

Jag hittade din blogg och härmade dig lite grann när det gäller din onsdags-lista!!

:-)

Hoppas du får en fin onsdag!

:-)

2010-10-20 @ 10:19:35
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Vilken mysig dag. :)

Det där med att studsa upp 4.45 lät inte helt sant va? ;)

Kram och ha en fin dag.

2010-10-20 @ 11:07:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag brukar ju läsa här inne hos dig med så dig hade jag allt lite koll på iaf. ;)



Nu har lilleman äntligen somnat här så nu ska jag försöka diska lite snabbt och sen bänka mig framför tv:n. Hoppas du får en fin kväll!

Kram

2010-10-20 @ 19:28:22
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0